Herkese merhaba :)
Bu benim ilk yazım ve bu yüzden heycanla yazımı yazıyorum.Çok düşündüm acaba ilk hangi yazıyla başlasam diye aslında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki anlatamam :)..Ama en mantıklısı en sevdiğim ve en çok uğraştığım konuyla ilgili yazı yazmak.Vee tabi ki bu konu saçlarla ilgili...Ahh şu saçlar neler çektim anlatsam roman olur ama sizi çok sıkmadan konuya geçeyim bir ara yine anlatırım :)Çoğu bayan gibi bende saçlarımla çok uğraştım,yandı,koptu derken kısacık saçlarla gezmek zorunda kaldım.E bir bakıma kendim ettim kendim buldum.Bu yüzden acemi kuaförler dışında ah edeceğim kimse yok diyebilirim.
