Herkese Merhaba :)
Bir önceki yazımda Soğan kürüyle saç uzatma yönteminden bahsetmiştim.Şimdi ise yeni başladığım ama çok yararını gördüğüm başka bir saç uzatma yönteminden bahsedeceğim.Konuya geçmeden önce başıma gelenlerden daha doğrusu saçıma neler geldiğinden yakınacağım size.Soğan kürüyle uzattığım canlı parlak saçlarıma ani bir kararla ombre yaptırmaya karar verdim.Saçlarım düzeldi ya duramam yakmam lazım :)Şaka bir yana kahverengi saçlarıma iki ton açık renk geçişli bir ombre istemiştim.Hani herkesin istediği o güneşten açılmış gibi saçlardan bende istedim suç mu?Benim isteğim değil de kuaförün beceriksizliği suç.Saçlarımı orealle bir güzel açtı.Saçımdaki bütün paketleri aynı anda yıkamasından şüphelenmiştim.Uzun lafın kısası saçlarım eski haline döndü,yandı,lastik gibi uçlara geri döndüm.İki gün sonra böyle gezemem diyerek saçlarımı koyuya boyadım.Yani iki günlük ombre sevdam yüzünden saçlarımdan oldum.Yaklaşık 10cm civarında kestirdim.Döndük mü başa hadi o zaman tekrardan uzatma formüllerine..Bu sefer tembelliğim tuttu ve beni yormayacak,uğraşmayacağım bir yöntem araştırdım.En mantıklısı şampuana bişeyler karıştırmak ve her banyoda saçıma etki yaratmaktı.Gelelim formüle;
Malzemeler:
Büyük boy şampuan (ben 600mllik kullandım)
2 kapak çam terebentin yağı
1 kapak badem yağı
NOT:kapak ölçüleri yağ şişelerinin kendi kapaklarıyla ölçüler
Ben şampuan olarak Loreal Elseve'in mucizevi yağ şampuanını kullandım.Dediğim iki yağı da ilave ettim.Her kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.Vee her zamanki gibi saçlarımı yıkadım.Çam terebentin yağı uçucu bir yağdır ve yıllardır herkes şampuanın içine ilave ederek kullanır.Çam terebentinin saç dökülmesini durdurma,saça parlaklık verme,saçı kalınlaştırma ve uzatma etkisi vardır.Tek kötü yanı ise saçı kurutma etkisi vardır.İşte tamda bu yüzden içine badem yağı ekliyoruz.Saçın nem dengesini korumak adına badem yağı saç için biçilmiş kaftan.Sorularınızı duyar gibiyim; Badem yağı saçtan arınır mı?,Saçı yağlandırır mı?,Bitlenme falan yapar mı?...Öncelikle saçtan arınıyor ve zaten hissetmiyorsunuz bile badem yağının varlığını.Eğer yağlı bir saç yapınız varsa evet yağlanma yapabiliyor.Benim ne kuru ne yağlı saçlarım var.Normal bir saç yapısına sahip bende az bir yağlanma sorunu yarattı ama yanmadan sonra saçlarımda özellklede uçlarda kuru olduğu için bu durum beni rahatsız etmedi.Ben şuan şişenin yarısındayım vee sonuç çok güzel..Saçlarımda dökülme azaldı,yıpranıklar yok oldu denecek kadar azaldı.Sağlıkla parlayan saçlarıma geri döndüm.Peki uzama noldu dersiniz?Çok aşırı değil ama farkedilir bir uzama mevcut.Şişenin tamamı bitince daha da sonuç alacağım eminim.Şişe bittikten sonra bir ay kadar ara vereceğim.Daha sonra duruma göre devam edebilirim.Umarım sizde kullanır ve sonuçtan memnun kalırsınız.Bildiğiniz gibi herkesin bünyesi farklıdır ve farklı sonuçlar verebilir.Tabi bunu denemeden bilemezsiniz.
Bir sonraki postta görüşmek üzere
HOŞÇAKALINN!!..
