Herkese Merhaba :)
Bir önceki yazımda Soğan kürüyle saç uzatma yönteminden bahsetmiştim.Şimdi ise yeni başladığım ama çok yararını gördüğüm başka bir saç uzatma yönteminden bahsedeceğim.Konuya geçmeden önce başıma gelenlerden daha doğrusu saçıma neler geldiğinden yakınacağım size.Soğan kürüyle uzattığım canlı parlak saçlarıma ani bir kararla ombre yaptırmaya karar verdim.Saçlarım düzeldi ya duramam yakmam lazım :)Şaka bir yana kahverengi saçlarıma iki ton açık renk geçişli bir ombre istemiştim.Hani herkesin istediği o güneşten açılmış gibi saçlardan bende istedim suç mu?Benim isteğim değil de kuaförün beceriksizliği suç.Saçlarımı orealle bir güzel açtı.Saçımdaki bütün paketleri aynı anda yıkamasından şüphelenmiştim.Uzun lafın kısası saçlarım eski haline döndü,yandı,lastik gibi uçlara geri döndüm.İki gün sonra böyle gezemem diyerek saçlarımı koyuya boyadım.Yani iki günlük ombre sevdam yüzünden saçlarımdan oldum.Yaklaşık 10cm civarında kestirdim.Döndük mü başa hadi o zaman tekrardan uzatma formüllerine..Bu sefer tembelliğim tuttu ve beni yormayacak,uğraşmayacağım bir yöntem araştırdım.En mantıklısı şampuana bişeyler karıştırmak ve her banyoda saçıma etki yaratmaktı.Gelelim formüle;
Malzemeler:
Büyük boy şampuan (ben 600mllik kullandım)
2 kapak çam terebentin yağı
1 kapak badem yağı
NOT:kapak ölçüleri yağ şişelerinin kendi kapaklarıyla ölçüler
Ben şampuan olarak Loreal Elseve'in mucizevi yağ şampuanını kullandım.Dediğim iki yağı da ilave ettim.Her kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.Vee her zamanki gibi saçlarımı yıkadım.Çam terebentin yağı uçucu bir yağdır ve yıllardır herkes şampuanın içine ilave ederek kullanır.Çam terebentinin saç dökülmesini durdurma,saça parlaklık verme,saçı kalınlaştırma ve uzatma etkisi vardır.Tek kötü yanı ise saçı kurutma etkisi vardır.İşte tamda bu yüzden içine badem yağı ekliyoruz.Saçın nem dengesini korumak adına badem yağı saç için biçilmiş kaftan.Sorularınızı duyar gibiyim; Badem yağı saçtan arınır mı?,Saçı yağlandırır mı?,Bitlenme falan yapar mı?...Öncelikle saçtan arınıyor ve zaten hissetmiyorsunuz bile badem yağının varlığını.Eğer yağlı bir saç yapınız varsa evet yağlanma yapabiliyor.Benim ne kuru ne yağlı saçlarım var.Normal bir saç yapısına sahip bende az bir yağlanma sorunu yarattı ama yanmadan sonra saçlarımda özellklede uçlarda kuru olduğu için bu durum beni rahatsız etmedi.Ben şuan şişenin yarısındayım vee sonuç çok güzel..Saçlarımda dökülme azaldı,yıpranıklar yok oldu denecek kadar azaldı.Sağlıkla parlayan saçlarıma geri döndüm.Peki uzama noldu dersiniz?Çok aşırı değil ama farkedilir bir uzama mevcut.Şişenin tamamı bitince daha da sonuç alacağım eminim.Şişe bittikten sonra bir ay kadar ara vereceğim.Daha sonra duruma göre devam edebilirim.Umarım sizde kullanır ve sonuçtan memnun kalırsınız.Bildiğiniz gibi herkesin bünyesi farklıdır ve farklı sonuçlar verebilir.Tabi bunu denemeden bilemezsiniz.
Bir sonraki postta görüşmek üzere
HOŞÇAKALINN!!..
Matmazel Yengeç...
22 Şubat 2016 Pazartesi
8 Ağustos 2015 Cumartesi
Kot Etek Kombinleri
Herkese Merhaba :)
Bu yazımda modadan bahsetmek istedim.Her bayan gibi belki biraz daha fazla modaya,giyinmeye merakı olan biriyim.Yazılarımda modaya da yer vermek istedim.Hadi o zaman moda ile ilgili ilk yazıma başlayalım...
Her sene,her sezon trend olan ve asla modası geçmeyen parçalardan biri kot(denim) eteklerdir.En fazla modeli değişse de klasikleşmiş ve moda demirbaşları arasına girmiştir.Yani her bayanın gardrobunda olması gereken parçalardan biridir.Kot etek olmasına rağmen kombininize göre klasikleştirilebilir yada sporlaştırabilirsiniz.Ama genel anlamda kot etekler kumaşları itibariyle spor yada spor şık kombinlere daha çok yakışmaktadır.
Bu yazımda modadan bahsetmek istedim.Her bayan gibi belki biraz daha fazla modaya,giyinmeye merakı olan biriyim.Yazılarımda modaya da yer vermek istedim.Hadi o zaman moda ile ilgili ilk yazıma başlayalım...
Her sene,her sezon trend olan ve asla modası geçmeyen parçalardan biri kot(denim) eteklerdir.En fazla modeli değişse de klasikleşmiş ve moda demirbaşları arasına girmiştir.Yani her bayanın gardrobunda olması gereken parçalardan biridir.Kot etek olmasına rağmen kombininize göre klasikleştirilebilir yada sporlaştırabilirsiniz.Ama genel anlamda kot etekler kumaşları itibariyle spor yada spor şık kombinlere daha çok yakışmaktadır.
5 Ağustos 2015 Çarşamba
Deneyim# Nivea Aqua Sensation-Canlandırıcı temizleme jeli
Herkese Merhaba :)
Cilt bakımındaki demirbaşlarımdan biri Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jeli.Üç yada dördüncüyü kullanıyorum.Bittikçe aldığım ve yüzüme iyi gelen bir ürün.Ürünün içinde peeling gibi tanecikler var ama sert değiller.Yani peelingin içindeki tanecikler gibi sert değil sürdüğünüz anda eriyen minik tanecikler var.Benim T bölgeme nazaran yanak bölgem daha yağlıdır.Yanak bölgesi daha hassas olduğu için çoğu yıkama jeli kurutur,gerginleştirir ve bu his beni rahatsız eder.Bu yıkama jelini ilk kullandığım andan beri hiç böyle durumlarla karşılaşmadım.Tam aksine yüzümün temizlendiğini ve arındığını hissediyorum.Yıkadıktan sonra cildim nefes alıyor ve ferahlıyor.Gerçekten vaad ettiği gibi cildimi canlandırıyor ve nemlendiriyor.Nemlendirdiği için kuruma ve gerilme yaşamadım.Cildimi tahriş etmedi,sivilce yapmadı,Bu yüzden gözü kapalı size tavsiye edebilirim.
Cilt bakımındaki demirbaşlarımdan biri Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jeli.Üç yada dördüncüyü kullanıyorum.Bittikçe aldığım ve yüzüme iyi gelen bir ürün.Ürünün içinde peeling gibi tanecikler var ama sert değiller.Yani peelingin içindeki tanecikler gibi sert değil sürdüğünüz anda eriyen minik tanecikler var.Benim T bölgeme nazaran yanak bölgem daha yağlıdır.Yanak bölgesi daha hassas olduğu için çoğu yıkama jeli kurutur,gerginleştirir ve bu his beni rahatsız eder.Bu yıkama jelini ilk kullandığım andan beri hiç böyle durumlarla karşılaşmadım.Tam aksine yüzümün temizlendiğini ve arındığını hissediyorum.Yıkadıktan sonra cildim nefes alıyor ve ferahlıyor.Gerçekten vaad ettiği gibi cildimi canlandırıyor ve nemlendiriyor.Nemlendirdiği için kuruma ve gerilme yaşamadım.Cildimi tahriş etmedi,sivilce yapmadı,Bu yüzden gözü kapalı size tavsiye edebilirim.
4 Ağustos 2015 Salı
Saç Bakım Rutinim
Herkese Merhaba :)
Bir önceki postta saç konusundan bahsetmişken aynı konudan devam edeyim istedim.Bu seferde kullandığım saç ürünlerimi paylaşayım dedim.Umarım sizin için bilgilendirici ve yararlı bir post olur.Öncelikle saç kremi ve şampuanımı düzenli olarak değiştirmeye çalışıyorum.Çünkü saç o ürüne alıştığı zaman artık ürün görevini yapmamaya başlıyor.Bu mantıkla 3 yada 4 ayda bir şampuanımı ve saç kremimi değiştirmeye özen gösteriyorum.Özellikle de şampuanı değiştirmekte fayda var.Saç tipime gelecek olursak orta kalınlıkta tel yapısı olan ve orta gürlükte,normal bir saç derisine sahip,dalgalı ve boyalı.Zaman zaman uçları kurumaya müsait saçlarım var.Şuan ki rengi kahverengi yani koyu renkte bu yüzden çok bakıma ihtiyaç duyan bir tonda değil.Bunları da belirttikten sonra kullandığım ürünlere geçebilirim.
Bir önceki postta saç konusundan bahsetmişken aynı konudan devam edeyim istedim.Bu seferde kullandığım saç ürünlerimi paylaşayım dedim.Umarım sizin için bilgilendirici ve yararlı bir post olur.Öncelikle saç kremi ve şampuanımı düzenli olarak değiştirmeye çalışıyorum.Çünkü saç o ürüne alıştığı zaman artık ürün görevini yapmamaya başlıyor.Bu mantıkla 3 yada 4 ayda bir şampuanımı ve saç kremimi değiştirmeye özen gösteriyorum.Özellikle de şampuanı değiştirmekte fayda var.Saç tipime gelecek olursak orta kalınlıkta tel yapısı olan ve orta gürlükte,normal bir saç derisine sahip,dalgalı ve boyalı.Zaman zaman uçları kurumaya müsait saçlarım var.Şuan ki rengi kahverengi yani koyu renkte bu yüzden çok bakıma ihtiyaç duyan bir tonda değil.Bunları da belirttikten sonra kullandığım ürünlere geçebilirim.
20 Mart 2015 Cuma
Soğan Kürü İle Saç Uzatma
Herkese merhaba :)
Bu benim ilk yazım ve bu yüzden heycanla yazımı yazıyorum.Çok düşündüm acaba ilk hangi yazıyla başlasam diye aslında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki anlatamam :)..Ama en mantıklısı en sevdiğim ve en çok uğraştığım konuyla ilgili yazı yazmak.Vee tabi ki bu konu saçlarla ilgili...Ahh şu saçlar neler çektim anlatsam roman olur ama sizi çok sıkmadan konuya geçeyim bir ara yine anlatırım :)Çoğu bayan gibi bende saçlarımla çok uğraştım,yandı,koptu derken kısacık saçlarla gezmek zorunda kaldım.E bir bakıma kendim ettim kendim buldum.Bu yüzden acemi kuaförler dışında ah edeceğim kimse yok diyebilirim.
Bu benim ilk yazım ve bu yüzden heycanla yazımı yazıyorum.Çok düşündüm acaba ilk hangi yazıyla başlasam diye aslında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki anlatamam :)..Ama en mantıklısı en sevdiğim ve en çok uğraştığım konuyla ilgili yazı yazmak.Vee tabi ki bu konu saçlarla ilgili...Ahh şu saçlar neler çektim anlatsam roman olur ama sizi çok sıkmadan konuya geçeyim bir ara yine anlatırım :)Çoğu bayan gibi bende saçlarımla çok uğraştım,yandı,koptu derken kısacık saçlarla gezmek zorunda kaldım.E bir bakıma kendim ettim kendim buldum.Bu yüzden acemi kuaförler dışında ah edeceğim kimse yok diyebilirim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




