5 Ağustos 2015 Çarşamba

Deneyim# Nivea Aqua Sensation-Canlandırıcı temizleme jeli

  Herkese Merhaba :)



Cilt bakımındaki demirbaşlarımdan biri Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jeli.Üç yada dördüncüyü kullanıyorum.Bittikçe aldığım ve yüzüme iyi gelen bir ürün.Ürünün içinde peeling gibi tanecikler var ama sert değiller.Yani peelingin içindeki tanecikler gibi sert değil sürdüğünüz anda eriyen minik tanecikler var.Benim T bölgeme nazaran yanak bölgem daha yağlıdır.Yanak bölgesi daha hassas olduğu için çoğu yıkama jeli kurutur,gerginleştirir ve bu his beni rahatsız eder.Bu yıkama jelini ilk kullandığım andan beri hiç böyle durumlarla karşılaşmadım.Tam aksine yüzümün temizlendiğini ve arındığını hissediyorum.Yıkadıktan sonra cildim nefes alıyor ve ferahlıyor.Gerçekten vaad ettiği gibi cildimi canlandırıyor ve nemlendiriyor.Nemlendirdiği için kuruma ve gerilme yaşamadım.Cildimi tahriş etmedi,sivilce yapmadı,Bu yüzden gözü kapalı size tavsiye edebilirim.
Gelelim ürünün içeriğine ve vaad ettiklerine ;
*İçeriğinde Hydra IQ ve salatalık özü bulunuyor.
*Sabun içermiyor.
*Canlı ve dolgun bir cilt için ideal temizleme

Vaad ettikleri;
*Nazikçe ve tamamen temizler.
*Derinlemesine arındırır.
*Kiri ve makyajı etkili bir şekilde çıkarır.
*Doğal nem dengesini korur.
*Cildi tazeler,canlanmıi bir görünüm verir.


Ben bu ürünle makyajımı sildikten sonra yüzümü yıkamak içinde kullanıyorum.Ve gözümde yanma ve kızarma gibi sorunlarla karşılaşmadım.Fiyatı ise genelde 10-18tl arasında gidip geliyor.Ama ben indirimden yararlanıp 11-12 tl  civarında satın alıyorum.

Bir diğer postta görüşmek üzere HOŞÇAKALIN!!!! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder