8 Ağustos 2015 Cumartesi

Kot Etek Kombinleri

  Herkese Merhaba :)

Bu yazımda modadan bahsetmek istedim.Her bayan gibi belki biraz daha fazla modaya,giyinmeye merakı olan biriyim.Yazılarımda modaya da yer vermek istedim.Hadi o zaman moda ile ilgili ilk yazıma başlayalım...
Her sene,her sezon trend olan ve asla modası geçmeyen parçalardan biri kot(denim) eteklerdir.En fazla modeli değişse de klasikleşmiş ve moda demirbaşları arasına girmiştir.Yani her bayanın gardrobunda olması gereken parçalardan biridir.Kot etek olmasına rağmen kombininize göre klasikleştirilebilir yada sporlaştırabilirsiniz.Ama genel anlamda kot etekler kumaşları itibariyle spor yada spor şık kombinlere daha çok yakışmaktadır.

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Deneyim# Nivea Aqua Sensation-Canlandırıcı temizleme jeli

  Herkese Merhaba :)



Cilt bakımındaki demirbaşlarımdan biri Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jeli.Üç yada dördüncüyü kullanıyorum.Bittikçe aldığım ve yüzüme iyi gelen bir ürün.Ürünün içinde peeling gibi tanecikler var ama sert değiller.Yani peelingin içindeki tanecikler gibi sert değil sürdüğünüz anda eriyen minik tanecikler var.Benim T bölgeme nazaran yanak bölgem daha yağlıdır.Yanak bölgesi daha hassas olduğu için çoğu yıkama jeli kurutur,gerginleştirir ve bu his beni rahatsız eder.Bu yıkama jelini ilk kullandığım andan beri hiç böyle durumlarla karşılaşmadım.Tam aksine yüzümün temizlendiğini ve arındığını hissediyorum.Yıkadıktan sonra cildim nefes alıyor ve ferahlıyor.Gerçekten vaad ettiği gibi cildimi canlandırıyor ve nemlendiriyor.Nemlendirdiği için kuruma ve gerilme yaşamadım.Cildimi tahriş etmedi,sivilce yapmadı,Bu yüzden gözü kapalı size tavsiye edebilirim.

4 Ağustos 2015 Salı

Saç Bakım Rutinim

   Herkese Merhaba :)

 
  Bir önceki postta saç konusundan bahsetmişken aynı konudan devam edeyim istedim.Bu seferde kullandığım saç ürünlerimi paylaşayım dedim.Umarım sizin için bilgilendirici ve yararlı bir post olur.Öncelikle saç kremi ve şampuanımı düzenli olarak değiştirmeye çalışıyorum.Çünkü saç o ürüne alıştığı zaman artık ürün görevini yapmamaya başlıyor.Bu mantıkla 3 yada 4 ayda bir şampuanımı ve saç kremimi değiştirmeye özen gösteriyorum.Özellikle de şampuanı değiştirmekte fayda var.Saç tipime gelecek olursak orta kalınlıkta tel yapısı olan ve orta gürlükte,normal bir saç derisine sahip,dalgalı ve boyalı.Zaman zaman uçları kurumaya müsait saçlarım var.Şuan ki rengi kahverengi yani koyu renkte bu yüzden çok bakıma ihtiyaç duyan bir tonda değil.Bunları da belirttikten sonra kullandığım ürünlere geçebilirim.

20 Mart 2015 Cuma

Soğan Kürü İle Saç Uzatma

     Herkese merhaba :)
Bu benim ilk yazım ve bu yüzden heycanla yazımı yazıyorum.Çok düşündüm acaba ilk hangi yazıyla başlasam diye aslında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki anlatamam :)..Ama en mantıklısı en sevdiğim ve en çok uğraştığım konuyla ilgili yazı yazmak.Vee tabi ki bu konu saçlarla ilgili...Ahh şu saçlar neler çektim anlatsam roman olur ama sizi çok sıkmadan konuya geçeyim bir ara yine anlatırım :)Çoğu bayan gibi bende saçlarımla çok uğraştım,yandı,koptu derken kısacık saçlarla gezmek zorunda kaldım.E bir bakıma kendim ettim kendim buldum.Bu yüzden acemi kuaförler dışında ah edeceğim kimse yok diyebilirim.