Herkese merhaba :)
Bu benim ilk yazım ve bu yüzden heycanla yazımı yazıyorum.Çok düşündüm acaba ilk hangi yazıyla başlasam diye aslında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki anlatamam :)..Ama en mantıklısı en sevdiğim ve en çok uğraştığım konuyla ilgili yazı yazmak.Vee tabi ki bu konu saçlarla ilgili...Ahh şu saçlar neler çektim anlatsam roman olur ama sizi çok sıkmadan konuya geçeyim bir ara yine anlatırım :)Çoğu bayan gibi bende saçlarımla çok uğraştım,yandı,koptu derken kısacık saçlarla gezmek zorunda kaldım.E bir bakıma kendim ettim kendim buldum.Bu yüzden acemi kuaförler dışında ah edeceğim kimse yok diyebilirim.
Saçlarımı çene hizamda hiç bir modele benzemeyen bir kesimde kestirmiştim.Yanıklar ne yaparsanız yapın gitmiyor.Bu yüzden en doğrusu ölü,yanmış saçları keserek kurtulmak.Neyse zamanla uzar kökü bende dedim.Klasiktir saçını kestirince üzülürsen "Kökü sende üzülme.."derler.Ama kökü bende de olsa hiç de kolay uzamaz hele ki saçınız kısa ise..
Bende birçok yol denedim pahalı şampuanlar,maskeler,yağlar,doğal tarifler ordan burdan okuduğum saç uzatma tavsiyeleri ne varsa sürdüm durdum.Ama sonuç hiç de benim beklediğim gibi olmadı.Sonuç hep hüsran...Bende bir süre hiç bişey yapmadan kendiliğinden uzamasını bekledim.Bir dönem yine bana geldiler ve saçlarım bir an önce uzasın diye araştırmalar yapmaya başladım.Vee sonra soğan suyu ile saçımı uzatabileceğimi öğrendim.Soğanı okuyunca şaşırdım doğrusu "uff ne kokar şimdi o"dedim..Ama yinede denemeliyim diye düşündüm sonuçta bir dönem saçıma sarımsak sürmüşlüğüm de vardı..Bide soğanı deneyelim ne çıkar ki dedim.Neyse küçük bir araştırma yaptım ve soğan küründen herkesin memnun kaldığını ve hiç şikayet olmadığını gördüm.Heycanla ertesi gün soğan kürünü hazırladım ve saçlarıma bir güzel sürdüm.Sonuç inanılmaz!!Saçlarım yumuşacık ve parlak oldu.Daha bikaç kere yapmama rağmen çevremdekilerin saçın ne kadar uzamış dediğine şahit oldum.Bu lafı duymayalı uzun zaman olmuştu.Soğanın doğal bir antibiyotik olduğu ve birçok şeye iyi geldiğini duymuşsunuzdur.Ama konu saç bakımı olunca biraz tuhaf olsa da denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..Bir ton para verdiğim bakım kürlerinden daha çok fayda sağladı.Hem ekonomik hemde kolay bir bakım kürü..
Gelelim tarife;
1 tane kuru soğanı kabuklarını soyduktan sonra dörde bölün.Ve cezveye soğanları koyun,üzeri biraz geçecek kadar su ekleyin.Hafif kaynadıktan sonra cezvenin üstünü kapatın.Böylece 15-20dk kadar demlenmeye bırakın.Sürenin sonunda soğanları çöpe atın ve kalan suyu saç diplerinizden başlayarak masaj yaparak saçın tamamına yedirin.En az beş dakika kadar masaj yapın.Sonra saçnızı bir poşetle yada boneyle kapatın.Kapalı haldeyken fön makinesi ile başınızı biraz ısıtın.Isıtma işlemi 5 dk kadar olsa yeter.Bu şekilde 45-60 dakika kadar bekleyin ve saçınızı her zamanki gibi yıkayın.
Soğan piştiği için suyu o kadar keskin kokmuyor.Yıkadıktan sonra saçınızda herhangi bir koku kalmıyor.Bu kürü haftada 2 kez yapmaya özen gösterin..
Peki benim saçlar mı ne oldu?Çene hizasındaki saçlarım şuan omzumun bir karış aşağısına geldi.Ama pes etmek yok istediğim uzunluğa gelene kadar soğan kürüne devamm....
Umarım dener ve memnun kalırsınız.
Bir daha ki postta görüşmek üzere....<3


Saclarin ne kadar surede omzuna geldi?
YanıtlaSilyaklaşık 3 ayda omzuma geldi
Silne kdr sürede uzadı
YanıtlaSilbu kürü yapalı bir yıl olmak üzere saçlarım şuanda sütyen hizasının bir parmak altında
Silbişey sorucam, saçınızı yıkadıktan sonra mı uyguluyorsunuz? yani ben banyodan çıkınca ıslak uygulasam bi sorun olur mu?
YanıtlaSilsaçlarınız çok kirli olmazsa daha iyi olur çünkü temizken saç derinizin gözenekleri açık olur ve daha iyi nüfuz eder..Ben bu kürü yaptıktan sonra saçlarımı bir kez şampuanla yıkıyorum.Saçınız kuruyken uygularsanız daha iyi olur.
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilIlk yani kısa ve sonraki uzamis halinin fotoğrafını gesture bilirmisin acaba Lütfen☺😏
YanıtlaSilbugun bende ayni yontem ile denedim umarim basarili olur, cok tesekkur ederim :)
YanıtlaSilMerhaba ben denedim ama saçlarım uzamadı ne yazık ki aslında bir çok şey denedim saçlarımı uzatmak için ama bir tek saçlarımı hızlı saç uzatma 4'lü seti uzattı diğerleri uzatmadı
YanıtlaSilSaciniz hizli uzayan bir sac tipi mi
YanıtlaSilSaciniz hizli uzayan bir sac tipi mi
YanıtlaSilSaçlarınız hizli uzayan bir sac tipi mi
YanıtlaSil