4 Ağustos 2015 Salı

Saç Bakım Rutinim

   Herkese Merhaba :)

 
  Bir önceki postta saç konusundan bahsetmişken aynı konudan devam edeyim istedim.Bu seferde kullandığım saç ürünlerimi paylaşayım dedim.Umarım sizin için bilgilendirici ve yararlı bir post olur.Öncelikle saç kremi ve şampuanımı düzenli olarak değiştirmeye çalışıyorum.Çünkü saç o ürüne alıştığı zaman artık ürün görevini yapmamaya başlıyor.Bu mantıkla 3 yada 4 ayda bir şampuanımı ve saç kremimi değiştirmeye özen gösteriyorum.Özellikle de şampuanı değiştirmekte fayda var.Saç tipime gelecek olursak orta kalınlıkta tel yapısı olan ve orta gürlükte,normal bir saç derisine sahip,dalgalı ve boyalı.Zaman zaman uçları kurumaya müsait saçlarım var.Şuan ki rengi kahverengi yani koyu renkte bu yüzden çok bakıma ihtiyaç duyan bir tonda değil.Bunları da belirttikten sonra kullandığım ürünlere geçebilirim.


İlk önce şampuanımla başlayalım :)
Hunca Care markasının "Defne ve sarımsaklı şampuanı ".Birkaç çeşidi daha vardı ama ben bu tercih ettim.Gelelim yapısına ve bende bıraktığı sonuca ;öncelikle ince jelimsi bir yapısı var ve benim için şampuanda önemli bir durum.Çünkü çok yoğun kremli şampuanları sevmem ve saçlarımı ağırlaştırırlar.Sadece bunu kullandığımda bile saç kremine ihtiyaç duymadığım zamanlar oluyor.Çünkü saçlarım yumuşacık ve parlak oluyor.Saç derinizi arındırdığını ve temizlediğini hissedebiliyorsunuz.Yapısı,verdiği sonuç beni mutlu etti.Ayrıca bitkisel ve hafif  bir kokuya sahip.Ve en önemlisi bu koca şişeyi sadece 8tl ye almış olmam :) Ben yerel bir parfümeriden aldım ama başka yerlerde de bu civarda olduğuna eminim.

Saç kremim ise "Down Under Natural's Argan Oil"...Adından da anlaşılacağı gibi içinde argan yağı olması bu saç kremi bir adım önde yapıyor.Yapısı ince ve kokusu çok hoş.Saçlarımı ağırlaştırıp yağlandırmıyor.Bu yüzden severek kullanıyorum.Bu saç kremini saç uçlarınıza uyguluyorsunuz ve kırıklarınızı onarıyor.Benim saçıma çok iyi geldiğini yağlandırmadığını söyleyebilirim.Fiyatı da 10-15tl arasında değişiyor.

Duştan çıktıktan sonra saçlarımın tararken kopmaması ve acımaması için böyle sıvılaştırılmış saç kremleri kullanıyordum.Gliss,Elidor gibi markaların ürünlerini kullandım.Ama çabuk bittiler ve fiyatları kendilerine göre biraz fazlaydılar.Sonra yerel bir parfümeride bu ürünü gördüm.Kuaförlerin kullandığı fön suyu diye de geçen bir ürün.Bu üründen az miktarda sıkmam bile yetiyor saçlarım bir anda taranıyor ve güzelde kokuyor :)400 ml lik olan bu ürünü sadece 6tl ye satın aldım.


Bu ürün benim vazgeçilmezim.Bittikçe aldığım ve size gözü kapalı tavsiye edebileceğim bir ürün.Loreal Elseve'in şampuanını,saç kremini kullandım ama hiç birini bu kadar çok sevmedim.İlk çıktığı günden beri kullanıyorum ve anlayacağınız gibi çookk memnunum:).Mucizevi yağ diye geçen bu ürün gerçekten de öyle.Ben saçlarımı taradıktan sonra uçlarına uyguluyorum.Eğer saç uçlarımı çok kurumuş hissedersem duştan önce saçlarıma maske gibi de uyguluyorum.Saçıma işlem yaptığımda (maşa,düzleştirme gibi..) uçlarına da bu üründen uyguluyorum.Benim çok işime yarayan bir ürün bu yüzden şiddetle tavsiye ediyorum.Yağ yapısında olmasına rağmen saçımı hiç yağlandırmadı ve ağırlaştırmadı.Fiyatı ise genelde 10tl..


Bioblas'ın birçok ürününü denemiş biri olarak sevdiğim bir marka.Saç boyası da mükemmel,denemediyseniz tavsiye ederim.Bu ürün ise bir saç maskesi.Boyalı ve röfleli saçlar için olanı bendeki.Bunun dışında birkaç çeşidi daha olması lazım.Bu maskenin en sevdiğim yanı tüm saça uygulanabilmesi.Yani diğer saç kremi ve maskeleri gibi sadece saç uçları ve boylarına değil saçın tamamına uygulanabiliyor.Saç dökülmesine de iyi geldiği için saç diplerinize uygulayabilirsiniz.Yoğun bir yapısı var bu yüzden haftada 1 yada 2 kere uygulanabiliyor.Daha fazla uygulanırsa yağlanma yapabilir ve ağırlaştırabilir.Ben ise haftada 1 kere uyguluyorum ve sonuç mükemmel.Fiyatı ise 10tl civarında..



Bu da Watsons'ın kendi ürünü.Bu da Bioblas gibi bir saç maskesi.Ama bana sorarsanız Bioblas bu maskeden bir adım önde.Bu maskenin birçok çeşidi var bendeki argan yağlı olanı.Kuru saçlar için bir ürün.Bu yüzden saçlarımı biraz ağırlaştırdı.Bu ürünü her zaman kullanmıyorum.Saçımın durumuna ve kuruluğuna göre kullanıyorum.Ama Bioblasla tanıştığımdan beri bu ürün benim için ikinci planda.Yinede paylaşmak istedim.Fiyatı miktarına göre çok uygun ve bereketli bir ürün. 8-10tl civarında..
Bir daha ki postta görüşmek üzere HOŞÇAKALIN..!!! :*

5 yorum:

  1. Hunca Care şampuanı almakta tereddütlüydüm,alıcağım.Yazı için çoook saol! Umarım sarmısak sarmısak kokmuyodur :( bloğuna göz atacağım,yazın faydalı oldu.Sen de benim bloğuma göz atarsan sevinirim!

    rimelkizii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Saç dökülmesine karşı olan sarımsaklı şampuanlardan birçoğunu denedim.Eczaneden aldığım zigavus sarımsaklı şampuandan çok iyi sonuç aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullandım ilk birkaç hafta birşey farketmedi ama şimdi saç dökülmem neredeyse yok.

      Sil
  3. Merhabalar ben saçlarım için keratin yüklemesi olan ürünlerden kullanıyorum ve 2 yıldır hep bu ürünleri kullanıyorum saçlarımdaki dökülme ve yıpranmışlık ortadan kalktı.

    YanıtlaSil
  4. Günlük saç bakımı yapmak zorunda kalıyorum çünkü saçlarıma sürekli işlem yapıyorum her gün şekil vermem gerekir bu sebeple bakımın da iyi olması ve saçlarımı koruması gerekiyor liquid keratin kullanıyorum saçlarım için farklı farklı ürün kullanarak uğraşmama gerek kalmıyor uzun zamandır patentli keratin sayesinde sayesin de saçlarım hep bakımlı ve sağlıklı şekil veremeden çıktığım zamanlar da bile hoş görünüyor hep.

    YanıtlaSil